Professional Services
Application Support Manager ролята е ключова за гладкото функциониране на бизнес процесите, бързото решаване на проблеми и непрекъснатото подобряване на услугите. С фокус върху качеството, ефективността и удовлетвореността на клиента, Application Support Manager допринася за успеха на компанията и изграждането на силни партньорства.
Uncategorized
Какво е да си Application Support Manager (ASM) в Hitachi Solutions Bulgaria?
Application Support Manager ролята е ключова за гладкото функциониране на бизнес процесите, бързото решаване на проблеми и непрекъснатото подобряване на услугите. С фокус върху качеството, ефективността и удовлетвореността на клиента, Application Support Manager допринася за успеха на компанията и изграждането на силни партньорства.
Uncategorized
Какво е да си PMO Lead в Hitachi Solutions Bulgaria?
PMO Lead е изключително важна роля в организацията, защото осигурява стратегическа координация, стандартизиране на процесите и ефективно управление на проекти, което води до по-добра организация и постигане на бизнес цели.
Uncategorized
Какво е да си Business Operations Manager в Hitachi Solutions Bulgaria?
Мениджърът Бизнес операции играе ключова роля в организацията. Той осигурява ефективното изпълнение на вътрешните процеси и координацията между различните екипи, за да се постигнат високи стандарти на обслужване и да се оптимизира работният процес. В областта на IT решенията, където се работи с комплексни проекти и изисквания на клиенти, Мениджърът…
Uncategorized
Какво е да си Transition Manager в Hitachi Solutions Bulgaria?
Мениджърът на прехода - Transition Manager, е професионалистът, който гарантира, че разработените решения се предават на нашия Lifetime Services екип по стандартизиран и цялостен начин. Работата, която Транзишън мениджърът извършва, води до успешни, безпроблемни промени, които подпомагат растежа и устойчивостта на бизнеса. Ето защо това е и много важна роля…
Expertise
How to build your digital transformation roadmap
Hitachi Solutions and Microsoft came together on Thursday 3rd March for a hybrid event to understand the opportunities and challenges for Professional Services organisations. Featuring a customer story from Alexander Mann Solutions' Chief Technology Officer, Andrew Wayland, you can watch all four sessions from the morning below, and explore how…
Expertise
Why professional services companies must invest in digital transformation
She adds that when professional services companies do invest in digital, they need to ensure they capture and manage the mass of data they generate effectively. Data must be in the right place at the right time to unlock opportunities from technology. Of course, better use of data also means…
Uncategorized
Practical insights from the CDAO conference: How Gridserve succeeded in their data and analytics transformation
Expertise
Can we improve margins in the construction sector?
Construction is renowned for competitive pricing and tight margins, which the industry has been trying to improve for years. Faced with unique circumstances and complications other industries do not have, tackling these issues is not as easy as it seems on your own. In this 3-part series, we’ll be exploring…
Professional Services
Eurotunnel
Eurotunnel needed a complete replacement of their legacy Customer Relationship management system which was accessible from everywhere to improve commercial sales and negotiations with key accounts.