Цифровизиране на клиентското изживяване

Предизвикателството е не само в добре проектирания фронтенд, но също толкова важен е и дизайнът, ефективността и оптимизацията на услугите. За тази цел е необходима платформа за клиентите.

Съгласуване, разбиране
и ускоряване

Клиентската трансформация е свързана с очаквания за икономии. Нашата нова методология ще намали времето за постигане на добавена стойност. Това ще позволи по-бързото реализиране на икономии, като същевременно ще подкрепи клиентите с техники за съвместно разработване и повишаване на уменията.

С помощта на нашите специално разработени фасилитатори на местното управление и интелектуална собственост, ние можем да съкратим средния срок за доставка на CRM/платформа за клиенти с между 6 и 12 месеца.

Независимо дали става въпрос за услуги за самообслужване, контактни центрове или услуги „лице в лице“, ние предлагаме решения, които помагат на организациите да подобрят процента на разрешените проблеми още от първото взаимодействие и по този начин да намалят оплакванията на клиентите.

 

people talking

“Hitachi Solutions have been very knowledgeable and supportive from the start of our engagement with them. They have stood up systems in short amount of time for the most urgent work that the Southwark Council has needed during both the Covid Pandemic and the Ukrainian Crisis. They have been diligent and continue to be in longer-term projects and our day-to-day support.”

Pam Kaur, Application Analyst, Southwark Council.