Бързо разрешаване на проблеми

Услугата включва управление на инциденти и проблеми, малки оптимизации на решения, консултации и поддръжка, както и разрешаване на проблеми с поддръжката на данни. Това включва и управление на нивото на обслужване, осъществявано от екип от експерти, сертифицирани съгласно ITIL (Information Technology Infrastructure Library).

То регулира възстановяването на бизнес процесите в съответствие със споразуменията за ниво на обслужване. Екипът ни от консултанти е висококвалифициран и следва най-добрите практики в бранша, така че клиентите ни винаги могат да бъдат спокойни, че проблемите им ще бъдат решени възможно най-бързо.

Актуализации на една версия на Microsoft

Нашата услуга за актуализиране на една версия увеличава максимално възвръщаемостта на инвестициите във вашето решение, като същевременно минимизира рисковете, свързани с постоянната стратегия за актуализация.

Чрез актуализациите на Microsoft Dynamics 365 във вашата система постоянно се въвеждат нови характеристики и функционалности. Нашият подход намалява потенциалните рискове и подсигурява вашата система за успешна актуализация

Нашият опит е уникален.

Hitachi Solutions ви предлага глобална последователност и стабилност, съчетани с регионален опит. Това ни дава гъвкавостта да разбираме международните бизнес и технологични тенденции, като същевременно имаме дълбоко разбиране на сложните регионални предизвикателства.

Нашите награди и сертификати от Майкрософт потвърждават, че сме сред най-добрите в регионален и международен план, когато става въпрос за подкрепа на компаниите по пътя им към трансформация и създаване на добавена стойност от техните решения на Майкрософт, която прави тази трансформация възможна.

Microsoft Dynamics Inner Circle Partner

Dynamics 365 Services Partner of the Year

Определен партньор за решения за Microsoft Cloud

Специализации в Microsoft Dynamics 365 Finance, Service, Sales, Low Code Application Development и Supply Chain Management

Член на Консултативния съвет на партньорите на Microsoft (PAC)

Класиран като лидер в оценката на Microsoft Dynamics 365 Services PEAK Matrix® за 2023 г.

Основните характеристики на услугата включват:

Познаване на графика за пускане на нови версии на Microsoft и подробности за нови/актуализирани/остарели функции

Оценки за това как те ще се отразят на бизнеса ви и какво е необходимо, за да защитите производствената си система.

Инсайти за това кои нови характеристики и функционалности могат да добавят стойност за бизнеса и как можете да ги използвате

Съгласуван структуриран план за въвеждане на промените и намаляване на рисковете

Стратегия за тестване – и ресурси за тестване – за идентифициране на проблеми със съвместимостта с вашата система и Microsoft Update

Разрешаване на установени проблеми със съвместимостта

eurotunnel

“Initial results have been very positive and open up great possibilities: our salespeople have adopted Microsoft Dynamics 365 and now have access to real-time data, whether from their computer, smartphone or tablet, whenever they are on the move.”

Virginie Vermuelen, Freight Sales Support Manager, Eurotunnel

Нашите експерти
по поддръжка на приложения

Запознайте се само с няколко от нашите експерти, работещи с услугата ни за поддръжка на приложения.

Джил Карол

Джил Карол

Главен ръководител Service Delivery

Джил има страст към осигуряването на качествено проактивно обслужване на клиентите и поддръжка. Заедно с екипа на Lifetime Services Джил се грижи за над 70 клиенти, като изгражда надеждно партньорство и осигурява удовлетвореност на клиентите чрез отлично обслужване.  

Сава Бочев

Сава Бочев

Мениджър Управление на Промяната

Голяма част от професионалния опит на Сава преминава във Виена, където е работил като IT инженер, мениджър проекти и др. Решава да се върне в родината и да продължи кариеното си развитие при нас. Той има важната роля да бъде Мениджър управление на промяните в LTS екипа ни.

Любомира Петева

Любомира Петева

SDM

Любомира има разнообразен кариерен опит. Около 5 год. е работила в сферата на медиите и комуникациите вследствие на журналистическото си образование. Но пътят я отвежда към IT индустрията и повече от 7 години тя добива знания и опит именно в нея. Любомира е част от Hitachi Solutions Bulgaria като Service Delivery Manager и отговаря за френския и британския пазар.