Осигуряване на безпроблемно обслужване на клиентите
Постигнете изграждането на здрави отношения с клиентите, които изискват дълготрайност и повторни покупки, като предоставяте безпроблемно клиентско изживяване.
Съгласуване, разбиране
и ускоряване
Търговците, които успешно прилагат единна стратегия за търговия под формата на обединение между различни канали като онлайн, мобилни и физически магазини, могат значително да подобрят удовлетвореността на клиентите, да увеличат продажбите и да изградят лоялност към марката.
Гъвкавостта да пазаруват в момента, в който поискат, където искат и да имат лесно и последователно изживяване при пазаруването не е нова концепция, но за много търговци тя се оказва трудна за реализация.


Hitachi Solutions team addressed how they would resolve our problem areas and issues with a cohesive, refined presentation and competent presence that hit all the key buttons our stakeholders were looking for.
Sadri Behbahany
CIO at LaCrosse Footwear