
Lifetime services
Клиентите ни могат да съхранят капитала, който са инвестирали в технологии, с набор от проактивни услуги за поддръжка, които ще постигнат много повече от това да запазят статуквото.
Нашите lifetime services
Нашият експертен екип помага при всяка стъпка от пътя, който клиентът е избрал, с изпитани и надеждни услуги. Така той увеличава максимално стойността на Microsoft решенията.
Консултиране и внедряване
Безопасният и приятен начин за надграждане на Dynamics 365 без прекъсване.
Обучение и развитие
Подобряване на вътрешно-организационните възможности с експертно обучение, изградено според нуждите на клиента.
Тестване и осигуряване на контрол
Намаляване на разходите, минимизиране на риска и увеличаване на доверието с тестването като услуга
Поддръжка на приложения
Осигуряване на решение и стабилност на услугата за бизнес приложенията на клиента.
Нашите Lifetime services експерти
Запознайте се само с няколко от нашите експерти, работещи с lifetime services.

Джил Карол
Главен ръководител Service Delivery
Джил има страст към осигуряването на качествено проактивно обслужване на клиентите и поддръжка. Заедно с екипа на Lifetime Services Джил се грижи за над 70 клиенти, като изгражда надеждно партньорство и осигурява удовлетвореност на клиентите чрез отлично обслужване.

Сава Бочев
Мениджър Управление на Промяната
Голяма част от професионалния опит на Сава преминава във Виена, където е работил като IT инженер, мениджър проекти и др. Решава да се върне в родината и да продължи кариеното си развитие при нас. Той има важната роля да бъде Мениджър управление на промяните в LTS екипа ни.

Дарън Литълчайлд
Вицепрезидент, Lifetime Services
Над 15-годишният му опит в работата с Microsoft Dynamics на различни длъжности по внедряване, продажби и ръководство в консултантски практики и компании в областта на търговията на дребно, производството и бързооборотните стоки дава на Дарън широка представа за предизвикателствата, пред които са изправени нашите клиенти днес.


“Initial results have been very positive and open up great possibilities: our salespeople have adopted Microsoft Dynamics 365 and now have access to real-time data, whether from their computer, smartphone or tablet, whenever they are on the move.”
Virginie Vermuelen, Freight Sales Support Manager, Eurotunnel
Новини за
Lifetime services
Новини
Latest survey results reveal customers are very satisfied with Hitachi Solutions Lifetime Services
Each year we ask our customers to complete a customer satisfaction (CSAT) survey. We are delighted to announce that our overall satisfaction score increased from a healthy 79% in 2020 to 84% in 2021. Read more about what our customers have said in this blog.
Новини
Hitachi Solutions continues to deliver excellence and enhance the customer experience through our Lifetime Services team at Eurotunnel
Connor Timson sat down with Geoff Bishop from Eurotunnel to discuss the partnership with Hitachi Solutions Lifetime Services and he answered some fundamental questions about the work behind our partnership.connor.png