Бизнес приложения – Advise and Adopt
Подсигуряваме сигурни и безпроблемни актуализации на новите функционалности и характеристики на Microsoft Dynamics 365 с нашата услуга Advise and Adopt.
Какво представлява услугата Advise and Adopt?
Наясно сме, че не всички компании, използващи Dynamics 365, имат време или опита да следят задължителните актуализации на Microsoft One Version. Някои от тях може да се нуждаят и от помощ, за да разберат къде нововъведените функционалности могат да допринесат за добавяне на стойност в бизнес операциите.
Advise and Adopt дава възможност на тези компании да обновят Dynamics 365 по безопасен начин и без прекъсване на бизнес операциите. Предоставяната услуга покрива всички нужди – от преглед на новите функции и консултиране за тяхното правилно приложение, до помощ при тестването, отстраняване на грешки и внедряване на новата функционалност в производствената среда.

Нашите уебинари помагат за информирани решения
Провеждаме уебинари през април и октомври, които съвпадат с периодите на актуализации на версиите на Microsoft Dynamics 365, за да гарантираме, че потребителите са запознати с новите продукти, характеристики и функционалност.
Тези уебинари, достъпни и като подкасти, дават възможност на нашите клиенти да вземат информирани решения, когато става въпрос за планиране на по-нататъшни инвестиции в софтуерни решения. Чрез уебинарите те разбират и как най-добре да се възползват от последните подобрения в пакета от продукти Dynamics 365.

Дискусии, процесни стъпки и прегледи
Нашата услуга Adobe and Adapt включва и бизнес дискусии, които представляват двудневни семинари, съобразени със специфичните изисквания на клиента, както и с новите функции и характеристики, които са най-подходящи за работата му.
С цел по-задълбочено запознаване и ангажиране с предложенията на Microsoft нашите клиенти могат да бъдат консултирани от експерти ни за всички процеси и приложения, които предлагаме. В рамките на пет седмици техните решения, ключовите им бизнес цели и начинът, по който те съответстват на процесните стъпки на Microsoft, ще бъдат внимателно анализирани. След този процес ще върнем обратна връзка с промените, които трябва да бъдат направени, и ще завършим с оценка на въвеждането и готовността на компанията за приемането на новите приложения.

Извършване на актуализациите по възможно най-лесния начин
Нашите технически експерти гарантират, че клиентите ни използват най-новата версия на Dynamics 365, в съответствие с отделните етапи от актуализациите, които Microsoft реализира. Те ще пренесат новите функции и характеристики от първата версия до производствената среда на клиентите ни, разрешавайки актуални проблеми и осигурявайки помощ при тестването и валидирането, докато версията бъде напълно внедрена в техните бизнес операции.
Нашите експерти по
Advise and Adopt
Запознайте се само с няколко от нашите експерти, работещи с услугата ни Advise and Adopt.

Джил Карол
Главен ръководител Service Delivery
Джил има страст към осигуряването на качествено проактивно обслужване на клиентите и поддръжка. Заедно с екипа на Lifetime Services Джил се грижи за над 70 клиенти, като изгражда надеждно партньорство и осигурява удовлетвореност на клиентите чрез отлично обслужване.

Стефан Попов
Старши Функционален Консултант MS Dynamics 365
Стефан има доста години опит с MS Dynamics Customer Engagement приложенията. Опитът му е във функционалното бизнес консултиране, поддръжката и тестването. Стефан често участва в обучения на клиенти и колеги, както и планиране на ъпгрейди. Експерт е в публичния сектор, но участва в проекти от всички индустрии. Той е амбициозен, упорит, сърцат и забавен. Деен участник във вътрешно-фирмения живот!

Габриела Димитрова
Старши Функционален Консултант MS Dynamics 365
Габриела има значителен опит във финансовата сфера. Първият й досег с Microsoft Dynamics 365 е още докато работи като счетоводител. Доста бързо взима ролята на вътрешен консултант.Тя води ключови консултантски задачи с големи клиенти, откакто е в екипа ни, като винаги подхожда с изключителен професионализъм.

София Ботева
Мениджър Управление на Процеси
София има магистърска степен в Process, Project & HR Management in IT. Веднага след завършване на образованието си започва да работи в IT сферата. Опитът и я учи да общува ефективно, да следи качеството на доставените услуги и да се стреми към подобрение на процесите. Тя е ITIL сертифицирана и към момента успешно работи като Мениджър Управление на процеси при нас.


“I really appreciated the relationship with Hitachi Solutions. They quickly identified our needs and put the necessary people in place to understand and accompany us on a daily basis.”
Joezer Lebrun, CIO and Digital Innovation Director, UCAR